انتصاب افراد بی سر و
پا پس از عزل امیر ک
بیر
پس از آن نوری شروع به
عزل و نصبهایی نمود که غالباً
از طریق رشوه و تبعیض انجام میگرفتند. او در نامهای به شاه نوشت:
... مردم
بی سر و
پا را با رشوه میخواهند صاحب منصب کنند. این غلام نمیتواند نظم دهد.
بی نظم کارها پیش نمیرود. فرمان دیروز باید باطل شود وگرنه همه مردم به خیالات خواهند افتاد. این درد غلام را میکشد که مردم بگویند آن نظم میرزا تقی خانی گذشت.
یک روز
پس از برکناری
امیر از صدارت میرزا آقاخان نوری که میدانست با وجود
امیر در تهران و سمت
امیر نظامی او برخورد
بین او و
امیر حتمی است دستخطی نوشت و در آن از امیر التزام گرفت که در کارهای مربوط به وزارت و
عزل نصبهای وی هیچ دخالتی نداشته باشد. این دستخط به تأیید شاه و امضای امیر رسید. سه روز
پس از واقعه امیر طی نامهای که به شاه مینویسد و وضعیت امور لشکری را گزارش میدهد از شروع
انتصابات
افراد بی
سرو
پا با رشوه به شاه گله میکند.

انتصاب افراد بی سر و پا پس از عزل امیر کبیر...
ما را در سایت انتصاب افراد بی سر و پا پس از عزل امیر کبیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت: 23:32